sobota, 5 marca 2016

Proszę



Proszę. Usiądź koło mnie. Wpatruj się w moje oczy. Trzymaj mnie mocno za dłoń. I używaj takich słów jakich nikt wcześniej nie zdołał użyć. Mówiąc je najlepiej i najszczerzej jak potrafisz. Nikt wcześniej tego nie zrobił. Nie miał odwagi. Bądź pierwszy. Jedyny. Odwiedzaj mnie. Przychodź. I znów łap mnie delikatnie za rękę i zarażaj uśmiechem, takim jak zawsze. I więcej nie odchodź. Nie lubię pożegnań. Są jedyną rzeczą, której nie trawię, po prostu nie cierpię. Nie dopuszczaj do tego. Chyba nie lubisz oglądać moich łez? Nie lubisz widzieć w moich oczach złości, rozczarowania.
Proszę. Porozmawiaj ze mną. Tak szczerze jak tylko potrafisz. Mów do mnie czule. Tak starannie. Myśl nad każdym zdaniem. Każdym słowem. Aby nie złamać mi serca. Chciałabym Cię wspominać najlepiej jak potrafię. W każdym detalu. Tylko żeby inni w to nie ingerowali. Nie daj sobie wmówić, że nie warto. Zawsze jest warto stanąć i powiedzieć, że będzie dobrze. Jak nigdy wcześniej. 

Mój jedyny. Polub mnie, nie to co na zewnątrz. Każdą moją wadę. Każdą cząstkę mnie. Każdą drobną rzecz, której nikt wcześniej nie potrafił spostrzec. Byli zbyt zajęci sobą. Ale Ty jesteś inny od nich. Wyciągnij ze mnie wszystko co złe. Zniszcz to. I nigdy więcej nie przypominaj mi o błędach. Nie wypominaj złych wyborów. Jesteś jednym z nich. Uważanym za najlepszy. Nie psuj tego. Nie mów o mnie źle, gdy nie masz odpowiednich słów, by okazać złość. W towarzystwie twierdź mimo wielu złych myśli, że jestem najlepsza. Że jestem Twoja, tylko Twoja. Nie oddawaj mnie nikomu. Nie pozwól by ktokolwiek mnie skrzywdził. Bądź moją podporą. Drogowskazem, kieruj mnie we właściwym kierunku. Ufaj mi, tak abyś nie widział nic poza mną. Wierz we mnie tak głęboko, abym czuła się ważna. Niech zazdroszczą. Plotkują. A Ty wciąż wpatrzony we mnie wyznawaj mi miłość. Chcę zapamiętać Cię jak coś najlepszego. Jak dobry sen. Coś najlepszego, co zdarzyło mi się w życiu.
Łatwo zagasić żar, który tli się w Twoim sercu. Zawsze potrzeba Ci jednej osoby, aby sprawić, że cały świat nie będzie miał większego znaczenia. Poczekaj. Po to tu jestem. Czekam cierpliwie, na Ciebie, swoje szczęście. Trwaj przy mnie. Bądź.
Usiądź teraz. Weź głęboki oddech. Pomyśl. Proszę Cię tylko o jedno. Kochaj mnie jak nikt inny. Więcej nie potrzebuje do szczęścia. Potrzebuję uczuć prawdziwych. Nie lubię mieć nic na niby. Chcę mieć na poważnie. A Ty tylko bądź blisko. Z całego serca... Bardzo proszę.

A Ty o co prosisz?________________________________________________________________________
Ponad 370 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć! 




11 komentarzy:

  1. Ja prosze dokładnie o to co ty:*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba teraz większość oczekuje wyłącznie tego.
      Pozdrawiam gorąco 😘

      Usuń
  2. Tak pięknie napisałaś o tym jednym uczuciu... Tak po prostu: tylko mnie kochaj. Zapytaj kto nie ma takiej prośby... :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie powiem Ci,że teraz to wszyscy oczekują miłości, a mało kto ją może szczerze ofiarować, no cóż, te realia. Wiem, teraz wszyscy chcą tylko jednego, szczerej miłości. Więc trzeba się o nią mocno postarać.
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  3. No i to sie nazywa ciekawy i kreatywny blog i wpis! Bede cześciej tu wpadał ;) www.gadagadula.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A serdecznie zapraszam, dziękuję za miłe słowa! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Masz piękne włosy :) Zazdroszczę Ci :)Może wspólna obserwacja? Jeśli zaczniesz daj znać u mnie , a ja się odwdzięczę :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lecę do Ciebie na bloga, a odnośnie moich włosów to coś Ty, są bardzo zniszczone, ale teraz zaczęłam o nie dbać mam nadzieję, że przyniesie to rezultaty.
      Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń
  5. Ja dokładnie proszę o to co ty :).
    świetny post i pięknie go napisałaś, uwielbiam czytać tego typu wpisy!
    Pozdrawiam :*
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kochana! Już myślałam, że będę hejtowana HAHA, a tu taka niespodzianka, nie no teraz na poważnie:).
      Ogromnie dziękuję, za miłe słowa, myślę, że będziesz wpadać do mnie częściej.
      Pozdrawiam, trzymaj się! :*

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.