sobota, 2 lipca 2016

Jeśli zostanę sama, wybaczę

Dołuje nas bardzo dużo myśli. Cały czas w głowie mamy pytanie jak to będzie dalej. Co będzie kiedy zrobię tak, a co jeśli zrobię tak. Ludzie przychodzą i odchodzą. I w zasadzie względem tego nic się nie zmieni. Są tacy, którzy otwierają nam swoje drzwi do siebie, a są tacy, którzy zamkną nam je przed nosem. Tu chodzi może o osobowość. Gdy spotykamy się z kimś ta osoba uśmiechając się już ma zagwarantowane miejsce w naszym sercu. A jest taki kto spotykając się z nami jednym lub kilkoma słowami zniszczy całą magię, i więcej się z tą osobą spotkać nie będziemy chcieli. Mimo tego wszystkiego wciąż tym ludziom lubianym lub i nielubianym chcemy zaimponować. Zawsze tak było. Nigdy nie robimy nic wyłącznie dla siebie. Wciąż w tle widzimy twarze innych, i wtedy daje nam to takiego kopa, że idziemy w to dalej. Nie robimy nic z przyjemności dla siebie. Ważniejsze są reakcje innych. Ale po co? W końcu i tak w tym wszystkim znajdą się osoby kompletnie nie rozumiejące cię. Wyśmieją na starcie. Więc po co patrzysz na ich opinie?
Wiem. Ja też patrzyłam bardzo na opinie innych ludzi. Każde złe słowo skierowane na mój temat było jak cios prosto w serce. Ale dobre podbudowywało mnie kilkakrotnie i w sumie to złe wtedy już nie miało większego znaczenia. Tak to działa. Czasem jest to dobre, czasem nie. Patrzę obiektywnie. Po co mnóstwo dobrych opinii, gdy robisz coś co nie sprawia ci satysfakcji? Lepiej robić tak, żeby im opadły kopary. Wtedy możesz być z siebie dumny. Ja jestem. Powoli zaczynam lubić siebie. Naprawdę. To wszystko jest taką wielką lekcją. Wciąż się doszkalam. Ale jest dobrze. Serio. Jak nigdy chyba.
Miałam odejść. Zostawić to wszystko. Rzucić i nie wracać. Tylko dlaczego? Wtedy sobie przypominałam powoli każde złe i dobro słowo. I to wiecie co? To złe przy tym dobrym jest niczym. Dlatego wróciłam. Jeszcze bardziej silna. Gotowa do walki. Stoczyłam walkę ze sobą. Wygrałam!


Wybaczę. Jeśli po raz setny powiecie, że to co robię nie ma kompletnie sensu. Ja widzę w tym sens. Trochę swojej osobistej radości. Nikt mi tego nie dał, więc nikt mi tego nie odbierze. Bardzo długo się zbierałam w sobie żeby wreszcie postawić się wszystkim i powiedzieć to co mam do powiedzenia. Nigdy tak dobrze mi z tym nie było. Większość może się nie zgadzać. Zostanę z tym sama. Ale zawsze sama ze sobą. Nie potrzebuję poklasku. Wybaczę Wam. Odejdźcie. Ale jeśli zostawicie mnie teraz nie macie już możliwości powrotu. Dam radę. Zawsze dawałam. Sama ze sobą. Nie patrzcie na mnie bez wyrazu. Chłodno. Nie podawajcie mi zimnych rąk przesiąkniętymi od żalu. Nie dawajcie uśmiechów wypełnionych ironią i zazdrością. Boję się samotności. Ale ogólnie u mnie wszystko jest dobrze. Tylko, że jestem sama. Prócz tego wszystkiego jestem szczęśliwa. A to czy sama, czy z kimś to nic wielkiego. Może kiedyś będę czuć się źle. Wciąż w lustrze będę rozmawiać ze swoim odbiciem. Siadać przy pustym stole. Jeść śniadanie. Potem obiad, kolację. Ale wtedy poznam siebie jeszcze bardziej. Jeszcze mocniej. Nie miałam okazji być ze sobą, zebrać swoich myśli. Może nie jestem taka zła? Gdy polubię siebie nie będę potrzebować akceptacji innych. Może kiedyś za tym zatęsknię. Ale będę sama. Ze sobą. Twarzą w twarz. Niektórzy są stworzeni by być sami. Szczerze? Ja chyba też.

































A Ty wybaczysz jeśli zostaniesz sam/a?

_________________________________________________________________________________________

Ponad 440 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

22 komentarze:

  1. Wybaczę,warto wybaczać!
    Świetny post,miło mi się czytało.Lubię czytać takie posty:)
    Cudowna sukienka *.* ♥
    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, wybaczać jest zawsze warto! Choć zależy też w jakiej sprawie :)
      Dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że się podoba!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetny post. Też uważam, że nie wato patrzeć na to co mówią inni, bo i tak znajdzie się ktoś kto nas skrytykuje.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba myśleć przede wszystkim o sobie, a nie o innych. :)

      Usuń
  3. Świetnie napisany post, zgadzam się w 100% :) zdjęcia również :)

    kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze napisany post. Zdjęcia są świetnie, jesteś śliczna, a w tej sukience wyglądasz jak księzniczka :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wpis, bardzo osobisty.. ciężko jest nam czasem coś wybaczyć.. czasem żyjemy z tym całe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... ciężko wybaczyć, ale zawsze warto spróbować w końcu to nic nie kosztuje! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Nie warto patrzeć na opinię innych ludzi, ponieważ oni zawsze gadali i gadać będą, niezależnie od tego co robimy.
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie ja nigdy na opinie innych ludzi już nie patrzę, z podkreśleniem na JUŻ, bo kiedyś patrzyłam, ale teraz muszę się trzymać tej nowej wersji!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ale pięknie wyglądałaś!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie i.. pięknie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że trochę zniszczone, a zdjęcia tak tego może nie oddają, ale dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No szukałam jej strasznie długo. Znaczy takiej idealnie pasującej. No i bam, znalazłam, jestem z niej strasznie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie każdy jest przeznaczony do bycia samemu. Długo o tym nie wiemy, dopóki nie spotkamy tej jednej, jedynej osoby na którą nieświadomie czekaliśmy. I wtedy to jest szczęście ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej szczerze się uśmiechaj! Ładna z Ciebie dziewczyna, ale zdecydowanie lepiej wyglądasz ze szczerym uśmiechem, jak widać, że oczy Ci się śmieją, niż takim lekko wymuszonym na potrzeby zdjęcia ;)
    Pozdrawiam,
    http://kackiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że jeżeli odejdą Ci, którzy chcą to racja, nie mają powrotu, ale otwierają drzwi do ludzi "lepszych" , wiernych i tych, którzy nie chcą niczego w zamian :) Śliczna sukienka, mam taką samą :D ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna jest ta sukienka :*

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sukienka! <3
    Ja często zwracam uwagę na opinię innych ludzi, nawet na bezpodstawną krytykę.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim skromnym zdaniem ludzie popisujacy sie sa poprostu niedowartosciowani i szukaja komplementow :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.