niedziela, 17 września 2017

HIPOKRYTKA

Bluzka- CLICK

"Cóż za iro­nia - mówisz że gar­dzisz hi­pok­ryzją , hi­pok­rytą będąc." 

Nie odrywaj wzroku od moich oczu. Nie całuj, nie mów, nie rozkazuj. Zacznij delikatnie. Niech nie zaczynają Ci się plątać nogi, bo te słowa są jak taniec. Wiem, że to czasem trudne, aby powiedzieć to co by się tak bardzo pragnęło. Ale nie ma co rzucać słów na wiatr. Zacznijmy od najprostszych kroków, i wirujmy na parkiecie jak żadna inna para. Nikt mnie nie zatrzyma, każdy to wie. Trzymaj mnie za biodra, delikatnie. Bo idzie nam to do prawdy dobrze.
Słowa są jak pocałunki po całym ciele. Od góry, do dołu. Muskają mnie po szyi. Ukazują tyle ile chcę ujrzeć. To moje promienie słońca w pochmurne jesienne dni. Słowa palą, więc również pali się słowa. A nikt o treści popiołów nie pamięta. Mimo wszystko się im oddam.
Jestem hipokrytką. Nie powinnam tego mówić. Ale to nie wstyd. Również nimi jesteście. Po cichu w domu siedząc na łóżku gryziecie palce, bo coś się nie udaję, ale przed światem mówicie, aby iść do przodu i się nie niczym nie przejmować. Wtedy zaczynają się plątać nam nogi na parkiecie, na którym ja już dawno miałam kilka wpadek, kilka wypadków, złych kroków. Ale jednak jest ktoś kto prowadzi. I choć również czasem mówi mi żebym się nie obawiała niczego- sam się obawia. Mamy dobrą minę do złej gry. Lubię to. Mogę się do tego przyznać. Czemu nie? Połóż dłoń na moim sercu. Również się boję, choć tysiące razy mówiłam, że nigdy nie ma czego, i nie boję się niczego. Kłamałam. Aby ktoś na świecie miał siłę uwierzyć. Ja nie muszę, Ty uwierz. Nie płacz więcej, choć ja płaczę co wieczór. Nie śmiej się z byle czego- mówię. A umieram co dzień ze śmiechu.  











Spodnie- CLICK










Bluzka- CLICK
Spodnie- CLICK

______________________________________________________________________
Ponad 760 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

22 komentarze:

  1. Każdy z nas jest hipokrytą. Może nie cały czas... Ale każdy z nas miał sytuacje, w której tak się zachował...
    Słowa piękne i super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas w jakiś sposób taki jest...
    Piękne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słowa,
    każdy chyba przeżył sytuację, w której wyszedł na hipokrytę. No cóż, jesteśmy tylko ludźmi.
    Jesteś bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie! Zdjęcia są mega ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wpisu, podoba mi się bardzo sposób w jaki to ujęłaś. Super post :D

      Usuń
  5. Tak naprawde to świat jest jedną wielką hipokryzją...
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie nie moja bajka ale bluzka boska, jestem na tak ! uwielbiam takie falbanki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! piękna figura, piękna kobieta i piękny wpis! Tak jak to opisałaś to aż z taką melodią się czytało, to fakt każdy jest hipokrytą, nawet w minimalnym stopniu ale jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, fajny blog. :D
    https://samnasamblog.blogspot.com - zapraszam do siebie i do zaobserwowania. Ja już to zrobiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisany post. Pięknie wyglądasz, mega kobieca stylizacja :) Masz cudna figurę!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety coraz więcej spotykam osób, którzy są hipokrytami:/
    Cudownie wyglądasz :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, piękne, emocjonalne słowa. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś w tym jest. Często mówię komuś, żeby się nie przejmował czymś co go trapi bo nie ma sensu wciąż tego rozpamiętywać a tymczasem wielokrotnie potrafię myśleć o swoich porażkach i wszystko biorę do siebie.

    Ciekawa stylizacja. Połączenie kilku trendów - wiązania, falbanki, rozkloszowane rękawy. Wiesz co w modzie piszczy.

    Pozdrawiam Nataszo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba czasem poudawac, że jest lepiej niż jest. Ciekawa stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, mało kto się przyznaje że jest hipokrytą. Widzę, że nie boisz się słów i mówisz co myślisz. Jak ja. Mimo, że wielokrotnie sypią się hejty za moje poglądy( what?! to moja sprawa co piszę, mowię). Cieszę się, że nie jesteś szablonowa! Na plus
    Pozdrawiam serdecznie,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie! Oryginalnie i stylowo! Spodnie są mega modne! :)
    Poklikane 32,99, 15,99 Czy mogę prosić o to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja ale nie mój styl

    https://fwmcw.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę ze masz rację, każdy bywa hipokrytą+ b.ładne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Inteligencja na wysokim poziomie :)

    Pozdrawiam
    www.christophermakowski.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jestem po części hipokrytką :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.