sobota, 2 września 2017

KIEDY WIDZĘ CIĘ OSTATNI RAZ?

Wszystkie ulice umarły. Rozniosły się w pył wszystkie słowa. Nie lubię pożegnań i nie wierzę już w puste przysięgi. Ty biegniesz wciąż tymi ulicami, pochłonięty tym pędem, z którego ja próbowałam szybko cię wyrwać. Mówiłam "Nie niszczmy siebie wzajemnie, podaj mi rękę". Wtedy odwracałeś się na pięcie. Nie wiem, gdzie szukałam szczęścia, nie wiem gdzie szukałam jakiejś innej drogi. Myślałam, że wszystko czego szukam jest w Tobie, ale w Twoich oczach to utonęło na wieki. Bądźmy dobrzy dla siebie- więcej się z tego nie zaśmiejesz. Bo wiem, że to co mówiłam jest teraz zapisane gdzieś w niebie. I myślisz teraz: Lubiłem jej słowa. A teraz je czytasz na kartkach papieru, które wszędzie mogłabym rozrzucić, by przypomnieć o sobie. Więcej się nie zobaczymy. Wiem, że ta ulica i ta godzina była pisana nam, aby więcej się nie krzywdzić.
Ostatnich razów się nigdy nie zapomina. Zapadają w pamięci. Te promienie słońca wtedy odbiły się od Twojego wzroku i runęły na ziemię. A razem z moim szybkim biciem sercem zatrzymały się samochody, bo wiedziały, że po tym nadejdzie wielka burza. Drzewa łamały się jedno po drugim.  Do tej pory nie wiem, gdzie idziesz, dokąd zmierzasz. Tęsknie tylko za tymi dniami, gdy miałam Cię przy sobie i nie chciałam nic więcej. Miałam o tym więcej nie wspominać, i zapomnieć. Ale ludzie są głupcami wciąż szukając siebie i odpowiedzi na pytania, które powinny zostać zakopane z tęsknotą.
Twoja dłoń wtedy bardzo mocno złapała moją. Na pożegnanie. Gdy mnie objąłeś poczułam dreszcze. Czuję je do dziś. Przewracam się w łóżku z boku na bok. Wróć do mnie kiedyś jeszcze. Wiesz kiedy powinniśmy się rozstać?  Kiedy wszystkich gwiazd na niebie brak, a przed Tobą stoi ta ostatnia i nie czuję tego co Ty. Nie czuję nic. Nie widzi magii, ani tego, że nie chcę nikogo więcej.
Widziałam Cię ostatni raz. Nikt mnie nie uratował, nikt nie powiedział "Zatrzymaj się". Każdy biegł dalej. A ja tylko w łzach powiedziałam, że wszystko jest dobrze i czar prysł. Czekam na wiadomość, że czekasz wciąż na ten drodze. Przybiegnę i dam ci znowu wiosnę.
















Skarpetki/ kabaretki- CLICK

Spódnica- CLICK

Bluzka- CLICK

Zaful Summer 2017 Promotion
Coupon: ZafulChenBig Coupon 10%-20% OFFcode: ZafulIns 10%-20%
_____________________________________________________________________
Ponad 760 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

28 komentarzy:

  1. Jak Ty pięknie piszesz, aż chciałoby się czytać bez końca. Świetna stylizacja, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością się czytało, ładnie piszesz, tak z głębi serca :) Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenie sobie pisanie z głębi serca wtedy najlepiej wychodzi. Choć powiem szczerze, że czasem ciężko jest oddać emocje jakie nam towarzyszą przy pisaniu tych tekstów. Nie jedna osoba przeze mnie zapytana również nie potrafi ich dobrze oddać :)

      Usuń
  3. Świetny tekts. Bardzo podoba mi się spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jestem zachwycona każdym Twoim tekstem - piszesz tak pięknie, przemyślanie. Człowiek wczuwa się w Twój tekst niekiedy czując w Nim siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło się to czyta, ajaj. Aż mam ochotę pisać dalej i dalej.
      Dziękuję za tak dobre słowa. :)

      Usuń
  5. Ładny tekst, z głębi. A stylizacja letnia. Szkoda jednak, że lato już się kończy. 😞

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz <3 Bardzo podoba mi się te bluzeczka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, wrażliwy, pełen emocji post - nie myślałaś może kiedyś o pisaniu opowiadań? Bo moim zdaniem naprawdę świetnie byś się do tego nadawała :O Masz ogromny talent!
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/09/nowa-kolekcja-essence-hip-girls-wear.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na uwadze, aby coś z tym zrobić, ba. Ja już planuje coś od bardzo dawna. Chyba mogę to napisać publicznie tutaj. Mam na myśli książkę, która naprawdę chcę żeby wyszła bardzo dobrze. Czuję, że to będą plany na dalszy tor, ale mam nadzieję, że napiszę ją tak, aby powiedzieć pewnego dnia "Tak,niech usłyszy o niej świat"- i wtedy ona wyjdzie i zamieszka na każdej półce mojego czytelnika bloga :)

      Usuń
  8. Jeju cudowny tekst i cudowne zdjęcia! Chce taką figurę złotko <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę figury !
    śliczne zdjęcia, uwielbiam tu zaglądać. Pozdrawiam <3
    https://huraganrozdzialow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely photos!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny teskt, przepełniony emocjami, takimi które udzielają się drugiemu człowiekowi. Przynajmniej ja to czułam, dużo smutku niestety ale emocje związane z tęsknota i pozegnaniami takie są. Pozdrawiam Cię serdecznie,
    paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie takie emocje są najlepsze, i najpiękniejsze. Umiem je wyrazić chyba jak nikt inny. Z resztą bardzo lubię. Chyba dlatego, że są moje, autentyczne- to są tak dobre. I jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :)

      Usuń
  12. Super zdjęcia i oczywiście jak zawsze super modelka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne słowa. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  14. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3

    dodatkowo jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ciekawy styl pisania :) Miło się czyta tak dobrze napisane posty!
    Ślicznie wyglądasz <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszesz jak zwykle tekst przepełniony uczuciami oraz mieszanymi emocjami, co jest naprawdę genialne. Czytelnik może go odebrać jako wpis o tęsknocie za tym co kiedyś było, jako emocje które towarzyszą rozstaniu czy też zwyczajną refleksję na temat przemijania i że wszystko kiedyś mija bo stałych rzeczy nie ma.
    Ja osobiście to odbieram jako formułę takiego pogodzenia się z tym iż mimo bólu jaki my przeżywamy, ludzie na których nam zależy czasem odchodzą z własnego wyboru i my byśmy chcieli by tego nie robili, jednak ze względu na uczucia do nich - puszczamy. Dajemy im to, co oni chcą. Nie patrzymy zbytnio na to czego my chcemy i ze łzami w oczach zgadzamy się na to by odeszli. Tekst cudowny i fajnie,że każdy to może zinterpretować na własny sposób :)
    PS. Boli mnie to gdy niektórzy ludzie Ci komentują "piękna sesja" itd. bo to oczywiste :D Szkoda tylko że nie spoglądają na wartościowy tekst :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Ależ mi się miło czyta tak podnoszące na duchu rzeczy,ojoj.
      Mi również pęka serce po prostu, gdy widzę takie komentarze, ale nigdy nie tracę nadziei, że ktoś tam jest i naprawdę się zainteresuje moją pracą, ale nie samymi zdjęciami, lecz tekstem :)

      Usuń
  17. Wow ale napisałaś! Jestem pod wrażeniem! Odebrałam to jako pożegnanie z wakacyjną miłością. Śliczna z Ciebie dziewczyna, potrafisz nie tylko się ubrać ale i pięknie pisać. Pozdrawiam https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia oraz bluzeczka :)
    A co do tekstu - bardzo pięknie i nastrojowo. Miałam wrażenie, jakbyś opisała coś z mojej przeszłości :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.