czwartek, 28 grudnia 2017

DZIĘKUJĘ

Nie wiem co można zawrzeć w życzeniach noworocznych, aby miały w sobie magię i zaczęły się spełniać. Nigdy nie lubiłam składać życzeń jednak wiem, że w tym dniu jest to potrzebne. Dużo się zmieniło w moim życiu co mogliście czytać na moim blogu w każdym nowym wpisie. Dawałam Wam wszystko na tacy, lecz na duży domysł. Większość zrozumiała daną treść jaką przedstawiłam i do tej pory z tego powodu nie schodzi mi uśmiech z twarzy. Dzieliłam się każdą chwilą, oraz każdą myślą jaką miałam w głowie. Lubiłam opowiadać w tym roku o tym co mnie spotkało, gdzie lubię chodzić na długie spacery, jakie uczucia towarzyszą mi z każdym miesiącem. Wiem, że tekst pojawiał się raz na miesiąc, lub ewentualnie raz na dwa miesiące. Nie było to spowodowane tym, że tak to sobie zaplanowałam. Kiedyś dodawałam wpisy praktycznie co drugi dzień. Nie umiałam dobrze zebrać wszystkich słów przez tak krótki okres czasu. Od tej pory zmieniłam cykl swojego bloga. Rozwijał się on z każdym miesiącem. Czasem nie lubiłam jeżdżenia na zdjęcia, które zajmowały mi połowę mojego dnia. Co ranek musiałam wstawać i się malować jak lalka wystawiana na wystawę, ale jednak lubiłam to. Dawało mi to ogromną radość, bo w końcu mogłam zrobić coś dla własnego rozwoju.
W tym roku jedyna myśl jaka chodziła po mojej głowie to: "Co dodam nowego na bloga?". Czasem szkicowałam cały plan zdjęć jakie wykonamy następnego ranka, czy tekstu jaki mam opublikować. Stresowałam się szczerymi wypowiedziami. Nic jednak nie poszło na marne. Poznanie wielu miłych, i szczerych osób sprawiało, że zakochiwałam się w tym swoim życiu jeszcze bardziej. Nigdy nie narzekałam na to jak jest mi źle, co można stwierdzić po przeczytaniu wielu wpisów z tego roku. Częściej narzekałam na brak miłości wokół siebie.
Byliście ze mną w tym roku na randce w Walentynki. Kiedy opublikowałam wpis o pójściu ze mną na randkę zrozumiałam, że rozumiecie moją ironię, oraz to co chciałam przekazać. Mówiłam, że już nikt mnie więcej nie zrani, i trzymam się tej myśli do dziś. Nie zdołała mnie zranić do tej pory żadna osoba, a tym bardziej jakaś moja miłostka. Zrozumieliście wpis o zdradzaniu, oraz uczyniliście z niego najlepszy wpis na moim blogu w tym roku. Utopiliśmy się w bieli, gdzie malowałam słowa jak najlepiej chciałam. Daliście mi tą wolność słowa, którą potrzebowałam. Razem, wspólnie znaleźliśmy atrament wypływający z wody. Wtedy doceniliście jeszcze bardziej mój charakter. Tłumaczyłam Wam również o tym dlaczego kobiety są słabe. Zobaczyliście na ekranie moją zmianę, nową fryzurę, oraz wielką walkę ze sobą. Cieszę się, że ten rok minął w tak dobrej atmosferze.
Gdybym miała Wam dziękować za wszystko z tych dwunastu miesięcy nie wiedziałabym od czego zacząć. Liczę wyłącznie na to, że zostaniesz ze mną w przyszłym roku, że będziemy razem tworzyć dalsze części układanki jakie są w mojej głowie. Ułożymy piękne zdania, napiszemy je jak najlepiej potrafimy. Może nie będziemy razem bawić się na Sylwestrze, lecz zawsze będę słowami blisko jak dotąd. Wszystkiego dobrego- to mało, wszystkiego najdroższego- zbyt ogólnie, wszystkiego co piękne, i ważne- tego życzę każdemu mojemu czytelnikowi. No i do zobaczenia, już w przyszłym roku.

Oto najczęściej czytane wpisy w tym roku:





KURTKA- CLICK
BLUZKA- CLICK
SPODNIE- CLICK
TOREBKA- CLICK
KURTKA- CLICK

________________________________________________________________________
Ponad 770 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć! 

15 komentarzy:

  1. Prawdziwy post i szczere podsumowanie , a co do zdjęć są śliczne :)!
    Pozdrawiam i życzę dalej owocnej pracy ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być jak najbardziej prawdziwy, aby jednak na koniec roku wyjść z twarzą. Niczego również nie ukrywać. Cieszyłam się jak mała dziewczynka, gdy pisałam tutaj ten wpis, bo wiedziałam, że nie muszę nic ukrywać. Mogłam wszystko napisać co chciałam.
      Dziękuję Ci ogromnie! :*

      Usuń
  2. ładnoie

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Bardzo ładne podsumowanie
    I śliczne zdjęcia.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wpis. Cieszę się, że pisanie sprawia ci przyjemność, że możesz się dzięki temu rozwinąć. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podsumowałaś mijający już rok. Każdy Twój post jest niezwykle ciekawy, a ten o randce należy do moich ulubionych!
    Śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się kochana jak najlepiej podsumować wszystko co działo się w tym roku. Liczę na to, że udało mi się to.
      Strasznie mi miło czytać to, że moje posty są tak ciekawe. Zawsze daje w nich całą siebie.
      A jeśli chodzi o wpis o randce, to również jest to jeden z moich ulubionych. Pamiętam jak go pisałam. Byłam wtedy samotna, i bardzo przygnębiona wszystkim. Na Walentynki zostałam bez swojej drugiej połówki. Wtedy właśnie wpadłam na pomysł, że napiszę wpis o tym, aby ktoś ze mną poszedł na randkę. Wiedziałam, że ironia zawarta w tekście będzie widziana, ale taki miał być plan. Wszyscy widzieli o co chodzi. Chyba, że ktoś nie do końca przeczytał wpis. Wtedy wiedziałam kto się wczuł i zrozumiał cały tekst.
      Bardzo się cieszę, że jesteś ze mną. Obym w przyszłym roku również dotarła w Twój gust. Będę się starać z całych sił.
      Buziaki ślę!

      Usuń
  6. To my dziękujemy, że jesteś z nami. Pięknie wyglądasz! Każdy Twój wpis jest napradę bardzo ciekawy.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie również ja dziękuję, że Ty jesteś tutaj ze mną. Wiem, że nie pomijasz żadnego mojego wpisu bez komentarza. Jestem z tego powodu zawsze bardzo szczęśliwa,bo wiem, że mogę liczyć na Twoje zdanie. A to bardzo wiele.
      Mam nadzieję, że jednak nie opuścisz mnie również i w tym roku 2018. Postaram się być jeszcze lepsza, niż w ubiegłym.
      Szczęśliwego Nowego Roku!! :)

      Usuń
  7. Świetne podsumowanie i jakie włosy!!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/stylizacja-na-impreze-sylwestrowa-ready.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Owocny rok - gratuluje podsumowania. 😉
    PS Śliczna bluzka i cudnie ułożone włosy! 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaką piękna bluzka dosłownie zakochałam się w niej ! Pięknie wyglądasz:*:*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładna stylizacja :) podoba mi się Twoja bluzeczka :)
    szczęśliwego nowego roku! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje, Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku i spełniaj marzenia ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Cześć, fajny post, zapraszam do mnie" to obecnie najpopularniejszy komentarz, który nic nie wnosi. Kiedy pisze post nie robię tego tylko dla siebie ale też po to, aby każdy wziął sobie z niego to co może mu się przydać. Doskonale rozumiem co masz na myśli bo takie komentarze nic nie wnoszą

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.