niedziela, 15 lipca 2018

JEŻELI TO CZYTASZ, TO MOŻESZ DAĆ MI ZNAK


Budząc się rankiem chwytałam telefon, by odczytać wiadomość, że jestem tylko jego. W ciągu każdego dnia nad moją głową świeciło wtedy moje osobiste słońce, a wszystkie chmury tworzyły tylko serca i aparaty na niebie. To tekst dla niego. Wyłącznie dla niego. Uświadamiał mi, że moje diamentowano zielone oczy są warte każdych grzechów ludzkości. Róże pod moimi stopami. Płatki róż i ten uśmiech- magia. Widział często wylewane na podłogę łzy oraz mój śmiech, który niósł się metrami. Był moim fotografem. Student fotografii, którego wszędzie doceniali, a ja byłam dumna, gdy mogłam być jego osobistą modelką. To był mądry facet jak i fotograf, przyjaciel, psycholog, twórca, scenograf, charakteryzator- mogłabym tak pisać bez końca, bo to człowiek anioł. Z wielką nadzieją myślę, że tym aniołem się stał. Odszedł. Nie pamiętam kiedy się to stało. Rozmyło się całe tło moich wszystkich zdjęć, a na sercu pojawiła się rana. Wszelkie aparaty przestały się włączać, jego scenografie zepsuł wiatr i kurz. Odszedł, choć zawsze jest przy mnie.
Każda moja sesja jest dedykowana dla osoby, która wierzyła we mnie od samego początku. Każdy uśmiech o poranku chcę by dostrzegł gdziekolwiek jest. To była moja wielka skarbnica wiedzy i talentu. Dawałam z siebie wszystko. A teraz daje jeszcze więcej niż wtedy- dla niego.
Uważał, że kobiecość to nie seksualność, a delikatność. Mogłabym stać naga, a i tak uważałby to zawzięcie za coś pięknego jak piórko unoszące się na wietrze czy wodzie. Nigdy nie pozwolił mi w tym tonąć i trzymał za ramię mówiąc, że kiedyś będziemy musieli się rozstać. Teraz z bagażem doświadczeń wiem, że daje. Te zdjęcia są dla niego. Jestem kobietą i jestem z tego dumna, mój najwierniejszy kolego...


___________________________________________________________________
Ponad 790 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!


8 komentarzy:

  1. Tekst mnie naprawdę zauroczył. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna sesja, super! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam sobie, że świat należy do odważnych. Myślę, że nie ma co się ograniczać, lecz próbować wszystkiego. A zdjęcia są bardzo adekwatne do tekstu:)

      Usuń
  3. Jejku, świetny post, bardzo mi się podoba i chwyta za serce..

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekst bardzo przemawia! Ma coś w sobie :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważna sesja, świetnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.