wtorek, 3 lipca 2018

MUSISZ SIĘ OBAWIAĆ SAMEGO SIEBIE | IDEASHIRT.PL

Przyszło mi to zdanie do głowy, gdy zaczęłam projektować koszulkę. Chciałam stworzyć coś co naprawdę odda całą mnie. Gdy się głowiłam i troiłam to wpadło mi do głowy do zdanie i tak zostało. Wybrałam najlepszą czcionkę jaka mogła być. Bardzo malowniczą. Miało być coś pięknego- mojego. Oddałam wszystko. Prócz zieleni moich oczu, ale myślę, że podkreśliłam je w liściach. I czerwień tych róż- mogłaby malować moje usta. Myślę, że praca się udała. Poza tym również wzięło mnie na refleksje na temat ludzi. Cieszę się jak mała dziewczynka, że wreszcie powiem swoje kilka słów na temat tego dlaczego musimy się bać samych siebie. Jeżeli nigdy nikogo to nie zastanawiało to lepiej się skupcie teraz co jest zagrożeniem w waszym życiu. Nie wy sami? Jeśli odpowiecie, że mówię totalne pierdoły to jesteście w błędzie. Wiem, że oprócz tego, że maluje słowa jak najlepiej potrafię tutaj to również wbijam je prosto w czyjeś serce. Zdarza się też, że nimi strzelam jak z karabinu w siebie samą. To już jest podkreślenie słów, które napisałam sobie na koszulce. Czasem nastawiam się na krytykę innych, ale robię to z wielką przyjemnością, gdy jakaś część mnie mocno cierpi. Nie jest tak? Zrobiłam coś na wzór samej siebie. Oddaje moją duszę. Jestem zagrożeniem dla samej siebie. Brzmi niepokojąco, ale tak ma każdy z nas. Usiądźcie teraz i pomyślcie czy jesteście bezpieczni w swoim towarzystwie. Nie możemy kontrolować skutków naszych działań, lecz przyznanie się, że nie jesteśmy pewni swoich czynów jest wielkim czynem za co każdy powinien dostać nagrodę.
Jaki byłaby wasza koszulka lub bluza? Możecie się o tym przekonać. Kliknijcie tutaj IDEASHIRT i stwórzcie coś na wzór własnego charakteru i osobowości.








/
STWÓRZ ODBICIE SAMEGO SIEBIE RAZEM Z IDEASHIRT!

5 komentarzy:

  1. Fajna taka koszulka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszulka! Piękne masz rzęski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem zwykłe cytaty potrafią trafić prosto w serce i zmienić nasze myślenie, nastawienie. Super, że zaprojektowałaś sobie koszulkę, ślicznie wyszedł ten napis :)
    nicole's travel journal - podróże, moda i lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że mogłaś koszulkę zaprojektować sama. Myślę, że z chęcią zobaczę co Ideashirt ma do zaoferowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.