środa, 23 sierpnia 2017

WIECZNY SIERPIEŃ

Ten sierpień był mój- jak wszystkie poprzednie. Mocno mnie przytulił do siebie. Zaśpiewał mi półszeptem, abym żyła wiecznie. Obsypał mnie kwiatami, w których śpię codziennie. Pomagał mi siebie znów odnaleźć, żebym pamiętała, że zawsze mnie wesprze, oraz mocno trzyma za rękę. Kazał zapomnieć mi o błędach jakie mi co roku przynosi, oraz o krzywdach na jakie pozwolił. W dniu moich urodzin znów poszłam na ulice dobrze mi znane. Odbija się tam echo mojego głosu sprzed lat. Stawiałam tam pierwsze kroczki, i właśnie było mi to potrzebne, by zrozumieć, że teraz również muszę iść do przodu. Te ulice zawsze będą moje, a ja w nich taka pewna, i szczęśliwa. Są moje sentymentalnie, do tej pory widzę tam ślady moich stópek, które ledwo poznawały życie, a teraz muszą tam wracać, by sobie przypomnieć, że to wszystko trwa dalej. Nikt mnie tam nie musi znać, ani pamiętać. Ważne, że ja wiem, że tu żyłam, mieszkałam, i oddałam swoje serce pod ziemię. Zasypane wciąż tam bije i mnie woła. "Chodź, musisz tu przyjść, to Twoja pora".
Nie wiem gdzie podziały się te moje mądre słowa, które powinny budzić ludzi co rano. Chyba z moim miesiącem odleciały, jak i on ode mnie ucieka. Razem z tymi zachodami słońca, które zawsze kojarzą mi się wyłącznie z nim- bo wtedy są najpiękniejsze.
To trzydzieści dni przez, które dzieję się o wiele więcej niż zwykle. Rozchwiana zawsze podejmuje wtedy ważne decyzje, poznaje nowe osoby. Z pierwszym dniem tego miesiąca serce prawie wyskoczyło mi z piersi. W końcu ujrzałam niebieskie oczy, na moje szczęście, na dzień dobry.
Ubrałam się na koniec sierpnia w czarną sukienkę, która zwiastuje, że już zaczynam tęsknić. Beżowe szpilki z czerwonymi różami- mówią cicho, że zostało mi coś z tego okresu, co będę wspominać każdego lata. Stanę znów tam, w tym miejscu co wtedy, na dróżce. Ubrana idealnie tak samo w ostatni dzień sierpnia. Pomyślę tylko, że czekam do następnego i nigdy nie wracaj pusty, bez wspomnień i możesz śmiało mnie obudzić za rok i pokazać mi, że to ten miesiąc, w którym ktoś mnie kocha, i myśli jak nikt inny na świecie. Jeśli tak nie będzie, to nie wracaj- bo nie obudzi się moje serce.

Sukienka- CLICK



Torebka- CLICK


CLICK



Buty- CLICK








A do Ciebie należy, który miesiąc?


Sukienka- CLICK

Buty- CLICK

Torebka- CLICK
CLICK

______________________________________________________________________
Ponad 760 osób lubi nas na facebook'u!  Ty również możesz do nich dołączyć!

47 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Buty mega 😍 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana, a powiem Ci, że te buty to mój strzał w dziesiątkę!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia a buty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, wspaniały tekst i śliczme miejsca. A butki? Niczym wyjęte z reklamy biura podróży na Hawaje. Dodają lekkości kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty, bardzo oryginalne, a prezentują się rewelacyjnie! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie piszesz. Pięknie wyglądasz. I zakochałam się w Twoich butach! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja! Ta sukienka, mimo iż nie lubię tej długości, bardzo mnie zauroczyła!

    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka nie w moim typie, widać po zdjęciach już się się łatwo gniecie i ogólnie wydaję się, że nieprzyjemny materiał - ale mogę się mylić. Za to buty robią wrażenie :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, właśnie gnieść się nie gniecie łatwo. Przeżyła cały dzień, gdzie leżałam w niej, i robiłam dosłownie wszystko. I nie była w złym stanie.
      A buciki to moja miłość! <3

      Usuń
  8. Buty jak dla mnie są śliczne, natomiast sukienka trochę ponura, poza tym ten materiał nie wydaję się za dobry. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty właśnie miały wszystko ożywić. Mi się osobiście sukienka bardzo podoba, jakoś ma coś w sobie :)

      Usuń
  9. prześliczna stylizacja, wyglądasz w niej genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i lekko poetycki opis! Bardzo mi się podoba. Stylizacja też bardzo fajna, choć chyba dałabym inne buty, ale nie martw się. Każdy ma swoje zdanie więc to że ja dałabym inne nie znaczy że jest źle ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, to szkoda, że byś dała inne buty. Nie spokojnie...Ja się nie przejmuję, bo wiem, że każdy może mieć inne zdanie na ten temat- tak jak z resztą na każdy. Więc spokojnie nic się nie stało.
      A buty były tak brane żeby właśnie złączyć je z jakąś czarną sukienką, no i że ja się niekoniecznie dobrze czuje w krótkich sukienkach i obcasach,to wybrałam tą dłuższą. Mi się osobiście bardzo podoba! :)

      Usuń
  11. "Pomyślę tylko, że czekam do następnego i nigdy nie wracaj pusty, bez wspomnień i możesz śmiało mnie obudzić za rok i pokazać mi, że to ten miesiąc, w którym ktoś mnie kocha, i myśli jak nikt inny na świecie. Jeśli tak nie będzie, to nie wracaj- bo nie obudzi się moje serce." cudowny fragment.

    Też się urodziłam w sierpniu. (Czyżby bratnie duszcyczki?!) Sierpień dla mnie zawsze jest takim końcem początków. Wiele się dzieję, a je chcę żeby się ciągle coś zdarzało. Wiem, że nawet jedno małe zdarzenie może mieć większy koniec od początków.

    Moc buziaków. Ściskam najmocniej słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana muszę Ci się przyznać, że to również mój ulubiony fragment. Jakoś idealnie mówi o moich uczuciach, i tym jaki mam stosunek do tego miesiąca, że właśnie wtedy on przypomina mi, że ktoś mnie kocha, wtedy poznaję zawsze osobę, która może coś do mnie poczuć, a ja do niej. Wtedy są najlepsze wspomnienia, które właśnie przychodzą z tym miesiącem. I jest to naprawdę dobre i miłe uczucie.
      Więc chciałam napisać dokładnie tak, że jak on przyjdzie bez tego to moje serce się nie obudzi z tym pierwszym dniem sierpnia, i sądzę, że tak by było.
      A już odbiegając od tematu wpisu... Tak, widzisz. To już wiadomo czemu jakoś mamy podobne myślenie,i te Twoje wpisy to zawsze STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ. Bo te dziewczyny z sierpnia są NAJLEPSZE! <3
      Buziaki słonko!

      Usuń
  12. Nie urzekła mnie sukienka. Może to przez tą długość, sama niewiem.

    Ale Twoje wlosy wygladaja na zdjeciach tak cudownie ze ach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wręcz przeciwnie jak nie lubiłam tej długości, to teraz jestem w niej zakochana!
      A moje włosy? Ajajaj, ja muszę kiedyś zrobić chyba zdjęcia jak one bardzo są zniszczone, bo chyba nikt mi nie wierzy, haha :)
      Buziaki!

      Usuń
  13. Przepiękne buty! Zakochałam sie w nich :) wpadnij koniecznie do nas, dodałyśmy nowy post www.PINKYPROMISEGANG.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym aby sierpień trwał cały czas :) lubię wszystkie letnie miesiące :) wyglądasz uroczo w tej stylizacji naprawdę pięknie a buty rewelacja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku, kocham Twoje zdjęcia! Buziaki :*

    https://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. lipiec i sierpień zawsze chciałabym zatrzymać przy sobie :) cudowny tekst!
    śliczna, elegancka stylizacja:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze czytało się ten wpis, bardzo klimatyczny. A sukienka cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne buty <3 chyba się zakochałam w nich

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, te buty są obłędne :)
    Uczciwie poklikałam w linki do Zaful!
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie napisane, przeczytałam całość:) i cudeńka z tych bucików!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabrzmiało bardzo nostalgicznie i sentymentalnie....

    kurczę kochana, te sandały wymiatają- czadowe są !! ajćććć sama dumnie bym takie nosiła <3
    robią tu robotę, nie ma co- jak dla mnie zdecydowanie grają pierwsze skrzypce <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju jak przepięknei piszesz i ślicznie wyglądasz *.* Do mnie zdecydowanie lipiec się uśmiechnął :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty skradły moje serce! Są fantastyczne, nadają charakteru całej stylizacji. Pozdrawiam!
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo piękna ale jeszcze bardziej urzekła mnie notka ! Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Brakuje mi tutaj czerwonej szminki, która pasowałaby do butów! :) Pięknie się prezentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudowne buty *.*
    Masz bardzo nietypową urodę, podoba mi się bardzo :) Z pewnością zajrzę tu nieraz, przepiękne zdjęcia i sliczna osóbka :)

    http://decouvrirmaliberte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosta, a przez to bardzo atrakcyjna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też już zaczynam tęsknić za sierpniem, ale bardziej za samymi wakacjami :( Powrót do szkoły w tym roku mnie przeraża. Ślicznie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Sentymentalnie, aż łezka kręci się w oku. Jak ten czas szybko płynie. Kobieca i zmysłowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  30. Za sierpniem pozostanie jeszcze tęsknota na długo. Bardzo dobry wpis i te szpilki ♥ Pięknie się prezentują wśród tych czerwonych kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja ci życzę by każdy kolejny miesiąc również należał do ciebie. Wyglądasz prześlicznie i naprawdę miło się ciebie czyta. Pozdrawiam serdecznie :-) stasiekgorny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie piszesz!
    Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wyglądasz, ta czarna sukienka pasuje do ciebie:) Buty nie są co prawda moim faworytem ale każdy ma swoje klimaty, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. A kochana szczerze mówiąc są wysokie dość, więc przejdzie się w nich kilka godzin, ale np jakby miały być na jakąś imprezę, czy coś to chyba bym nie dała rady być w nich i tańczyć całą noc :)

      Usuń
  35. ale fantastyczna stylizacja, no butów się nie spodziewałam, rozwaliły mnie :) świetnie wyglądają:) ale ta sukienka... i jeszcze z kieszeniami, chcę ją!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak pięknie wyglądasz ;) Piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.