czwartek, 25 maja 2017

UTOPIŁAM SIĘ W BIELI

Rogalik o smaku śmietankowym, a obok niego precyzyjnie postawiona kawa. Podane na pięknej tacy. Filiżanka, która była kupowana pod mój gust. Udekorowana czerwonymi różami- maluje tak samo moje usta. To serce oddane na tacy. Można takim sposobem ukraść czyjeś uczucia. A potem ich nie oddawać. Za żadną cenę. Nikt już więcej nie musi być na tyle łaskawy, aby pościel przesiąkła zapachem kawy, i pachniała najlepszymi perfumami. Co tu dużo mówić? Moje serce usypiam z każdym dniem. Odpływam. Wychodzi mi to najlepiej. To takie bezpieczne odlecieć gdzieś samej. Zamknąć oczy. I obudzić się w ręku z cudowną tacą i pysznym śniadaniem. Od razu powoduje to zawrót głowy, i lepsze myślenie. Jestem ważna. I te moje zielone oczy- mówi, że są jak zaklęcie z rana. Więcej już słyszeć nie chciałam.
Biel kojarzy się z pustką. Z czymś co nie ma szans na przetrwanie. Pułapką, która nie ma jasnej drogi. Ludzie, którzy chcą więcej w swoim życiu tego koloru gubią się między słowami, nie widzą nadziei na lepsze. A mi teraz wraz z tym kolorem przychodzi na myśl bezpieczeństwo. To jaką dał mi szkołę mój kochany jest schowane gdzieś głęboko pod pościelą. Jednak wciąż się nią okrywam do snu. Nie boję się. Leże delikatnie na wierzchu. Topię się w niej, i nie chcę otrząsnąć. Zawsze będzie moja. Nigdy jej nie porwę na strzępy z gniewu i nie wyrzucę z mojego serca. Przesiąkła moimi zapachami, bo od tamtej pory one należą do mnie. On jest gdzieś obok, by trzymać mnie za rękę. Czasem wstyd opowiadać bliskim. Mamy te same myśli, i wracamy do tego miejsca. Lubię tą pościel jest tysiąc razy od niego lepsza. Nie krzywdzi, nie mówi, a pachnie moim ulubionym zapachem. Można się zatracić, na amen.
Mogę się nie budzić nigdy. Zasnąć i nie wstawać, bo przecież jestem tutaj sama. Otulona w moje wspomnienia. Białe wspomnienia, które zawsze pozostaną tak blade i niewinne. Ucieczka do otwartego nieba. Znajdzie dla mnie miejsce. Ręka na udo, a wzrok wpatrzony w moje oczy. Pocałunki na szyi, tętno przyśpieszone do granic. Oczarował mnie tak podle.
Moje poranne śniadanie. Ta taca najlepiej podana w moim życiu. Filiżanka, która wywołuje dreszcze. Cisza jaką daje mi teraz ta pustka. Moje myśli skołatane, i posklejane jak na poszewce. Porozlewane wspomnienia na pościeli jak tęcza. Mają różne odcienie, te dobre, i złe- teraz boli serce. Czasem się raduje, bo wiem, że to jest to czego potrzebuję. Ta biel odbijająca się od ścian. Ważne, że jesteś.
Goni mnie ten kolor i zaczynam tonąć. Nie można uciec. Należy się poddać. Przecież chcesz, nie zaprzeczaj. Unosi mnie ona na sobie. Teraz leżę wśród tej bieli, a na myśl przychodzi mi jedno zdanie: "Gdzie jesteś? Przecież kawa już dawno wystygła, kochanie"






















__________________________________________________________________________
Ponad 720 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

51 komentarzy:

  1. Mnie zaś biel kojarzy się z pustą kartką, na której można zapisać tak wiele. Rozpocząć nowy etap w życiu, raz na zawsze zapominając o demonach, które nie dają nam spać.

    Świetne zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel również zawsze kojarzyła mi się z czymś pustym, z taką pustą kartką, na której można zapisać swoje myśli na nowo. A swoje życie poukładać o podstaw. Tak, to jest bardzo trafne. Jednak dla mnie jest tak mdła i bez wyrazu. Nie wiem czemu.
      Dziękuję, pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Nogi to masz chyba do nieba, tylko pozazdrościć takich ;) Ja się jeszcze na spodenki nie odważyłam w tym roku, świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie lubiłam tych swoich nóg, naprawdę. Haha :) Każdy piszę, że jak ja mogłam ich nie lubić, no jak, ale dla mnie są za grube, nie wiem czemu, zawsze miałam jakiś uraz do nich jeśli chodzi o ich grubość. W obcasach wyglądają smuklej, lepiej. Dlatego może nie powinnam obcasów zdejmować ze swoich stóp. :)
      Ale bardzo dziękuję! :)
      No i nie ma co, zakładaj spodenki,bo to już czas! Ja również na tej sesji zdjęciowej się odważyłam na spodenki po raz pierwszy w tym roku.

      Usuń
    2. Bardzo ładnie Ci w tych spodenkach. Uważam iż więcej powinnaś robić sobie sesji w nie ubrana :).

      Usuń
  3. Modelka *.*
    Ja uwielbiam biel. Kojarzy mi się z czystością i niewinnością :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham biel, praktycznie wszystko mogłabym mieć w tym kolorze :D
    Masz świetną figurę i włosy!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, włosy są tak zniszczone, że bardzo dobrze, że nikt się tego nie dopatrzył haha :)
      Ale bardzo dziękuję!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. A mnie biel kojarzy się wręcz przeciwnie - z taką czystością i mocą. Z energią.

    wyglądasz przepięknie i mega bluzka :) lubię krawatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zobaczyłam w sklepie tą bluzkę to byłam w niebo wzięta, bo marzyłam o takiej od dawien dawna. I WRESZCIE JĄ MAM!

      Usuń
    2. Bez wątpienia jest cudowna

      Usuń
  6. Koszula świetna, buty są bardzo ciekawe, mają coś co przyciąga wzrok. Dla mnie biel to czystość, uwielbiam ten kolor. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kolor biały i często ubieram ubrania właśnie w tym kolorze :)
    Ja już też w tym roku odważałam się ubrać spodenki :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tekst. Zakochałam się w nim 😍 Świetnie piszesz, oby tak dalej! 😉
    Znakomite zdjęcia! Dawno nie widziałam tak dobrej sesji 🙃 Gratuluje 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło to czytać kochana! Nawet nie masz pojęcia! <3

      Usuń
  9. Pierwszy raz czytałam post napisany w takiej formie. Formie, która kupiła mnie od samego początku i potrzebuję jej więcej. Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze tylko takie formy pisania. Chyba również jestem w takich słowach zakochana, i po prostu tak pisać najbardziej lubię.
      Dziękuję kochana!

      Usuń
  10. Jak pięknie napisane!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham biel!♡
    Mi kojarzy się ona z nowym początkiem i radością (nie wiem czemu haha):D
    Piękne zdjęcia!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne zdjecia! (:
    http://juliavsnorway.blogspot.no/2017/05/fresh-start.html
    Zapraszam na mojego swiezo zalozonego bloga, m.in o Norwegi c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię biel. Jest taka czysta.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz. Ja niestety w tym roku nie założę szortów przez brzuszek ciążowy.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wszystkiego dobrego dla przyszłej mamusi, i dużo zdrówka! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Prześliczna koszula jednak buty bym zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jedyne co ja bym zmieniła to chyba spodnie, jakoś źle się czułam w krótkich i chyba wolałabym długie. A buty to moja nowa miłość, zakochałam się w nich po uszy! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Ale masz boską figurę! Wow :*
    Fajny look :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jesteś! Zarówno jak blog!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem! <3
    Biel kojarzy mi się z prostotą i niezwykłą czystością.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis, taaak bardzo zazdroszczę ci figury!! *.* Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia :) Obserwuję i pozdrawiam! http://livestrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super, ale chyba zamieniłabym buty na jakieś lekko eleganckie espadryle, sandałki albo wiązane baletki :*
    Buty fantastyczne, ale jak dla mnie do rurek albo sukienki/spódniczki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz
    Piękna stylizacja
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham biel do twarzy ci w nim. Super zdjęcia i piesek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piesek to moja miłość. No i również chyba tą miłość widać na zdjęciach :)

      Usuń
  24. Pięknie napisane! Aż chce się przeczytać więcej ;)
    Śliczny pies <3

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia, mi biel kojarzy się z klasą i elegancją :) I fajnie piszesz, powodzenia!
    http://bezatramentu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ona kojarzy się z taką klasą i elegancją. Dlatego uważam, że nie powinno się jej zakładać od tak, ale na jakieś naprawdę fajne okazję. :)
      Bardzo dziękuję!

      Usuń
  26. Prosty zestaw ale wyglądasz bajecznie!!<3
    Piękne masz włosy tak swoją drogą:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubiłam taką prostotę. Myślę, że jednak ona wygląda w każdym przypadku dobrze i estetycznie. :)
      Pozdrawiam kochana! <3

      Usuń
  27. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Buty są czadowe ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię taką prostotę. Dla mnie wygląda ona w każdym przypadku ok. Z resztą po co kombinować? To co przekombinowane, nie jest takie dobre :)

      Usuń
  28. Ciekawy post :). Mi biel kojarzy się z niewinnością. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. o matko jak pięknie ubrałaś w słowa tyle uczuć. W jednej barwie pokazałaś tyle znaczeń, super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kochana tak miało być. Właśnie w tą biel miałam włożyć tyle uczuć. I pokazać również to ile można dostrzec w takiej pościeli :*

      Usuń
  30. You are so pretty! And the outfit looks perfect on you <3
    Would you liketo follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci w tej bieli :) I ta czerwona szminka. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie piszesz i pięknie przekazujesz w słowach emocje. Mnie biel kojarzy się właśnie z niewinnością, z dobrocią, z pustką chyba jedynie w odniesieniu do białej kartki, którą można zapełnić :)
    Obserwuję, zdjęcia też śliczne :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za miłe słowa. Tak lubię tak pokazywać te emocję, i każde słowo nimi nasycać. :)

      Usuń
  33. Dla mnie biel to coś czystego pięknego i świeżego :).
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.