czwartek, 24 stycznia 2019

O TYM,ŻE BĘDĘ TWOJĄ MAMĄ

#lookbookstoredaily
Moim marzeniem jest by moje dziecko trafiło tutaj nawet przypadkiem. Nieznanego mi dnia.  Zwłaszcza kiedy będzie mu źle, lub kiedy mnie zabraknie, gdziekolwiek nie będzie aktualnie w swoim życiu dobrze by było,aby zapamiętało te słowa. Chciałabym by były tutaj wszystkie te najcieplejsze otuchy jakich będzie mu potrzeba w danej chwili,promienie słońca na policzku ode mnie. To nie lada wyzwanie napisać do kogoś,podczas gdy ten mały ktoś jest u Ciebie w brzuchu, w dodatku czasami daje już o sobie znać; rozpycha się, przewraca, kopnie, jakby chciało mnie zaczepić lub przekazać, że niedługo się zobaczymy. Postaram się być dobra, wystarczająco dobra. Nie wiem czy mi się to uda, bo jestem całkiem niezła tylko w kłótni i tłuczeniu talerzy. Musisz wiedzieć, że nie spodziewałam się takiego szybkiego odzewu z nieba, bo w nie nigdy nie wierzyłam. Do tej pory się zastanawiam kto wysłuchał moich próśb o Ciebie, czy po prostu już wtedy palcem wskazano mnie - najmniej istotne, bo jesteś. A trafiłeś na mamę, która nigdy nie da ruszyć Cię choćby opuszkiem palca. Niestety brzmi to nie za dobrze,kiedyś zrozumiesz. Walczyć będę o nasze szczęście jak przedtem o nic innego. W tej miłości nie będzie nikt mi straszny, zwłaszcza póki będziemy się mieli obok. Poprowadzę Cię jak w krokach najlepszego walca, a zawsze byłam w tym mistrzynią - zapamiętaj by nie patrzyć się na stopy, one mają podążać za mną na ślepo. Będę Twoim partnerem do tańca,a być bądź moim od serca i wsparcia. Oddam Ci w zamian za to swoje zielone oczy, paprotki. Emocje, wzruszenia i chęć poznania świata jakim jest, miłość i marzenia. Razem będziemy całe życie nie do pokonania,a może nawet silniejsi o to, że będziemy we dwoje. Zawsze będę Cię tulić na dobranoc i gdy wstaniesz. Któregoś dnia,gdy mnie znienawidzisz za jakąś pierdołę zrozumiesz, że jesteśmy złączeni sercem, wybaczysz i zostaniesz. A moje uczucia do Ciebie nigdy nie znikną, jak i nigdy się nie będę w stanie długo gniewać, bo rano znika każdy smutek i złość. Pamiętaj to, niezmiernie jest to ważne. Teraz dalej rób fikołki w moim brzuchu nim zasnę, bo ja wciąż nie mogę uwierzyć i czekam...kochanie.






Lookbook Store ---
 http://bit.ly/2TTQ3Ez 
Medium Blue Drawstring-Waist Washout Ripped Skinny Jeans --- http://bit.ly/2TYYb73  
Grey Melange Long Sleeves Henley Bodysuit --- http://bit.ly/2TSKCWz 
Burgundy Waffle Knit Pullover Henley Top --- http://bit.ly/2TSADAw  

16 komentarzy:

  1. Ale super to napisałaś! <3
    Super zdjęcia! Gratuluje :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle przepięknie to wszystko napisałaś. A stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słowa, ile miesięcy jeszcze Ci zostało :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trzy miesiące i będę mogła ujrzeć swoje maleństwo na własne oczy. To chyba będzie najpiękniejszy widok na świecie.

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia i bardzo pięknie napisane! Życzę Szczęśliwego Rozwiązania :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, to chyba aby było bezbolesne, albo już chociaż jak najmniej bolesne. Haha :)
      Bardzo dziękuję! Buziaki!

      Usuń
  5. Pięknie to jest napisane! Nie ma nic piękniejszego od tak szczerej miłości matki do dziecka. Gratulacje kochana i oby maluszek przyszedł cały i zdrowy na świat <3 To najpiękniejszy prezent z nieba jaki mogłaś dostać.
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z maluszkiem napotkały nas już trudności. Ale myślę, że właśnie czasem taka matczyna miłość jest w stanie podołać wszystkiemu co złe.
      Dziękuję za tak miłe słowa kochana.

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz i ubrałaś wszystko tak pięknie w słowa <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie napisane!Gratuluję wielkiego szczęścia jakim jest bycie w ciąży a później bycie mamą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję! :) Cudownie to opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisane, od serca i wzruszająco. Wszystkiego dobrego :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie napisałaś <3 ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie napisane:)

    Zdjęcia cudowne:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.