niedziela, 1 października 2017

BĘDĘ PISAĆ KSIĄŻKĘ

To najtrudniejsza rzecz jaka przyszła mi w życiu do tej pory. Ale wreszcie mogę powiedzieć to oficjalnie. Piszę książkę, która jest dla mnie bardzo ważna. Będzie przesiąknięta mną. Do tej pory podawałam Wam w każdym wpisie moją dłoń, aby zaprowadzić do głębi moich myśli. Wędrówka ze mną nie jest prostą rzeczą, a zwłaszcza zrozumienie mojej treści tekstów. Ale najlepszą rzeczą było to, że większość osób tą treść zrozumiała. Podnosiło mnie to na duchu każdego dnia. Zaczęłam się częściej uśmiechać. Czerpać radość z tego, że piszę, i to lubię. Bardzo. Niektóre moje słowa zostały cytowane we wpisach tych osób i na ich blogach. Czułam się jak nigdy- zrozumiana, i doceniona. Chciałam, aby ludzie dawali siebie w słowach. To najlepsze co może być, aby opanować to do perfekcji. Ja wciąż nie czuję się w tym perfekcyjna lecz staram się każdego dnia.
Napiszę ją jak czuję- uczciwie. Będzie tryskać od normalności i pospolitości. Zaprowadzę Was ze sobą na każdą ulicę w jakiej jestem zakochana. Nad jeziora, w których tafli odbija się mój wzrok. Opowiem o swoich miłościach, o uczuciach najlepiej jak umiem. Zawsze dawałam Wam moje dłonie na przywitanie w słowach, a teraz to będą moje pocałunki na policzkach, które już więcej nie zejdą, gdy przeczytacie wszystko co mam do powiedzenia. Bawiłam się świetnie moją przygodą na blogu, i wie to każdy kto był ze mną od początku. Wciąż będę każdą myślą. Czy nawet nowym słowem jakie tu napiszę. Wszystko chcę wlać w książkę, która będzie moją perełką. Gdy powiecie, że mi się ona udała, to będzie cud.
Rozpalę każde serce. Podam Wam na tacy przepis na sukces i szczęście. Nikt nie wie jak do końca opanować swoje życie. Nikt nie wie jak nad nim zapanować. Jednak najważniejsze w tym jest to, że nikt nie wie jak kogoś kochać. Jak to podarować drugiej osobie. Jakoś to przedstawię. Postaram się. W każdym detalu w swoim życiu zobaczycie miłość. Nikomu się nie dacie zranić, czy nie będziecie patrzeć na krzywdę drugiej osoby. Jeśli jesteście ze mną, to dajcie mi teraz dłoń, tak jak ja Wam dałam z każdym słowem. Tą dłoń chwycę, nie odwrócę się. Będę wdzięczna i z całym ciepłem wezmę się dalej za pisanie. Namaluje Wam słowami obraz szczęścia, smutku i miłości. Rozpaczy do utraty tchu, oraz niekiedy w tym wszystkim całkowitego braku świadomości. Rozkocham Was. Od teraz. Na wieki.

Makijaż wykonany oto tą paletą cieni: CLICK
















SPODNIE- CLICK

SWETER- CLICK

BUTY- CLICK

PALETA DO MAKIJAŻUCLICK
____________________________________________________________________________

POLECANE:


BLUZA-CLICK




 Spodnie- CLICK
Bluzka- CLICK
_________________________________________________________________________
Ponad 760 osób lubi nas na facebook'u! Ty również do nich możesz dołączyć! 

45 komentarzy:

  1. Piękny makijaż. :) Ja również od dziecka marzyłam aby napisać książkę. Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byłam zdania, że marzenia należy spełniać. Czemu nie? Przecież to zawsze poszerza jakieś nowe horyzonty. :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki kochana ! Życzę wielu sukcesów:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenie zatem ! Marzenia trzeba spełniać : ) Dobrze wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Więc ja powolutku spełniać chcę wszystkie, od tych najdrobniejszych. A, że ja te małe już spełniłam to teraz idę krok dalej! :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. trzymam kciuki! :) + piekny sweter, ladnie Ci w takim pudrowym kolorze :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozostaje mi tylko życzyć sukcesów! Z radością przeczytam Twoją książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w pisaniu książki! Oby chwyciła miliony czytelników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! mega sweterek! ;o

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na efekty. Oby było warto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym sweterku *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrej jakości autoreklama, ale nie o tym chciałem napisać. Sam jestem w trakcie tworzenia książki z tą różnicą, że ja piszę na temat troszkę okrojony, a Ty masz pełną dowolności i zapewne będzie Ci tym łatwiej. Każdy dzień będzie dla Ciebie szkołą pisania i samej siebie. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grstuluje i powodzenia! Świetnie wygladasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny sweterek, szczególnie tył mnie zauroczył ! Pięknie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w pisaniu kochana <3
    Pięknei wyglądasz we wszystkich stylizacjach ;*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana powodzenia w pisaniu. Jak książka wyjdzie to daj znać z chęcią zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej powiadomię o tym, że już wyszła. Także tylko czekać. Bardzo mi miło czytać takie komentarze! :)

      Usuń
  15. Wygladasz rewelacyjnie! Pięknie, naturalnie :) Gratulacje za to że dązysz do realizacji swoich marzen, to dziala inspirująco :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu jakaś normalna, pełna serca i ciepła osóbka wydaje książkę! :)
    Będę wyczekiwać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło to słyszeć. Myślę, że może zaskoczę tym. Pobudzę zmysły i jakieś uczucia. No po prostu marzyłam o tym zawsze i na szczęście los się do mnie uśmiecha.
      Wyczekuj kochana! :*

      Usuń
  17. Zamiast na wpisie i zdjęciach, skupiłam swoją uwagę w makijażu. Jest piękny! A sweterek mnie zaaaaauroczył!

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję książki! A sweterek z pierwszych zdjęć jest prześliczny :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia jeśli chodzi o książkę, chętnie przeczytam +b. ładne zdjęcia :)

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Napisanie książki to bardzo ambitne wyzwanie rzucone samej sobie. Zazdroszczę odwagi! Trzymam kciuki, wierzę, że Ci się uda. Tak więc życzę niekończącej się weny i wielu inspiracji i natchnień. :-) Piękny sweterek. Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię sobie dawać nowe wyzwania. Więc jestem również bardzo szczęśliwa, że mam teraz okazję. Zawsze tego chciałam i wreszcie się za to wzięłam. Fakt, jest to bardzo trudna rzecz. Na pewno nie zajmie mi chwili tylko o wiele dłużej. Chciałabym żeby było to napisane prosto z serca, ciekawie. Bardzo bym tego chciała. Myślę, że tak będzie. Trzymam sama za siebie kciuki i dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  21. Powodzenia w pisaniu książki. Oby się udało. Ładne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny sweterek - Powodzenia i trzymam kciuki za pisanie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję odwagi i głęboko wierzę, że Twoja książka będzie inna niż książki obecne na rynku​. Chcę, żebyś faktycznie chwyciła mnie za rękę i opowiedziała historię, która masz do opowiedzenia w taki sposób jak zrobiłaś to w tym wpisie. Ogromnie Ci kibicuję! :) A jednocześnie sama szukam inspiracji, bo napisanie książki nawet sama dla siebie również znajduje się na mojej liście marzeń, ale wszytko jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam napisać jakąś książkę, ale również chciałam, aby była inna od tych wszystkich, które są aktualnie na rynku. Porwała mnie książka "Jesteś cudem", która według mnie została napisana cudownie. Porwała moje serce i mnie do tańca. I tak z rytmem jej żyję do dziś. Chciałabym taką dawkę energii, miłości dać również od siebie. Napisać coś ciekawego, miłosnego, smutnego, wesołego i prawdziwego w jednym. Mam nadzieję, że mi się to uda.
      I ja również Ci kibicuję! Mówię Ci... jeśli ktoś ma pomysł na siebie, to niech robi to co uważa i to co czuję. To jest najważniejsze- czuć to co się piszę całym sercem.

      Usuń
  24. Świetne zdjęcia ;) czekam na książkę i powodzenia !
    https://wybierztrening.blogspot.com/2017/10/trening-fbw.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Kilka razy próbowałam swoich sił w pisaniu książki ale zawsze traciłam motywację. Tobie życzę zatem dużo czasu, motywacji i weny! Super foty:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojeju powodzenia! Świetne spodnie w 1 stylizacji aaa ♥!

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia :)
    Najważniejsze, że spełniasz swoje marzenia, własna książka to coś niesamowitego.
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I bardzo dobrze! Pisz, rozwijaj się i spełniaj! Myślę, że przy takim talencie do pisania osiągniesz sukces. Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. sweterek jest nieziemski, i ten kolor bomba!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, konkretną decyzja, o to właśnie chodzi! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też chciałabym kiedyś napisać swoją książkę :)
    Powodzenia w pisaniu jej. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i czekam z niecierpliwością na książkę. Mnie też jedna chodzi po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bądź sobą, zachowaj naturalność i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzenia są po to, aby je spełniać, więc pisz! :) W jakim wydawnictwie planujesz ją wydać?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze, że piękna to do tego utalentowana :-) Pisz, pisz i jeszcze raz pisz :-) Marzenia są po to, aby je spełniać :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.