środa, 20 grudnia 2017

BYŁAM DLA NICH NICZYM

Ludzie chwytali mnie za rękaw i mówili jasno, że robię niewłaściwie. Jednak nigdy nie z dobroci serca. Pamiętam momenty kiedy siedziałam sama myśląc o tym gdzie we tkwi błąd jednak teraz wiem, że to nie we mnie on tkwił, lecz w sercach tych ludzi. W głowach układali plan co zrobić, by było mi gorzej. Pijąc czasem herbatę z rana nie mogłam przełknąć nawet łyka, choćby najmniejszego. Wszystko to sprawiało, że czułam się ze sobą źle. Robili ze mną co chcieli. Grali codziennie na moich nerwach. Najlepiej chcieli, abym znikła, lecz na marne- wciąż się trzymam. Nic nie było na tyle straszne bym upadła, i się nie podniosła. Zawsze upadałam, ale w moment podnosiłam się, bo miałam siłę walki. Starałam się uśmiechać do innych, bo nie traciłam nadziei w ich dobro.
Lubili mi mówić otwarcie, że źle wyglądam, źle robię. Czasem się potykam, nie jem zdrowo, gubię się, nie chcieli by być mną- łgali. Teraz wiem, że to było tak sztuczne, że czasem mam ochotę się roześmiać z całych sił. Ściskali mocno w swoich rękach. Chcieli mnie na pokaz. Układali włosy i przypinali wsuwkami. Malowali mi rzęsy i cienie nakładali w odcieniach pasteli. Łapali na każdym słowie, nie chcę już więcej.
Gdy chodziłam ulicami szukając własnej drogi, to Wy siedzieliście w domu. Przebijaliście się przez różne imprezy i piliście do nieprzytomności. Ja szukałam miejsc do pięknych zdjęć wśród natury. Poznawałam na swojej drodze nowych i coraz to ciekawszych ludzi. Byłam w swoim ciele coraz bardziej szczęśliwsza, bo w końcu ja nie siedzę w miejscu, lecz idę znów w swoich śniegowcach po łąkach. Przyglądam się gwiazdom, i robię wszystko by było coraz lepiej. Zakładając bloga bałam się całego tłumu, który stanie przeciwko mnie. Ale tego tłumu na swojej drodze nie spotkałam. Myślę, że nigdy nie spotkam. Robię co lubię najbardziej: naprowadzam myślami, a Ty jak widzisz to czytasz i w myślach przebierasz słowa.
Wiecie dlaczego tytuł tego wpisu jest taki, a nie inny? Byłam niczym dla wszystkich wokół, choć nie zdawałam sobie sprawy wtedy, że jestem dla nich wszystkim. Interesowali się mną, zakładając moje buty i chcąc w nich przejść przez moje życie, razem ze mną. Stwarzali w mojej głowie brak akceptacji i drwili z czegokolwiek. Robili co chcieli. Teraz przestałam milczeć i napisałam jak chciałam. Oczy Wam otworzę, otrę od nienawiści. Nie jesteście moimi wrogami- jesteście moimi wyzwaniami.

POŃCZOCHY- CLICK



SUKIENKA- CLICK





BUTY- CLICK 
SUKIENKA- CLICK

POŃCZOCHY- CLICK

BUTY- CLICK 
_________________________________________________________
Ponad 770 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć! 

17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! 😍 Kobieco i odważnie :)
    Odnosząc się już do wpisu, jedyne zdanie z którym powinniśmy się liczyć, to nasze własne zdanie na nasz temat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana to prawda, że jedyne zdanie istotne o nas, to nasze własne. Jednak do tego dochodzi się latami czasem, a ja jednak nigdy obok siebie nie miałam osoby, która jasno by mi powiedziała, żebym nie szła za głosem innych tylko własnego serca i rozumu. Ale cieszę się, że mogłam to z siebie wydusić.
      Buziaki!

      Usuń
  2. Nie zamarzlas? :) piękna sukienka, która fajnie pasuje do twojej urody:) co to tekstu - Uwielbiam wpisy z serducha. A tu czuje że tekst taki właśnie był. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego się nie robi dla pięknych zdjęć? Haha :)
      Aj, zimno było. Jednak dałam radę. Twarda ze mnie dziewczyna, nic mi nie jest straszne. Warto było!
      Tak, wpis był jak najbardziej od serducha,aby każdy zrozumiał, przeczytał i pomyślał nad sobą.
      Całuję, miłego wieczorku!

      Usuń
  3. Często nie dostrzegamy tego, że jednak komuś na nas zależy. Pięknie napisane i wspaniale wyglądasz! <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/dlaczego-warto-miec-w-zyciu-wasne.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienka

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. O treści nie będe się wypowiadał, a jeżeli chodzi o sesje to całkiem fajna. Poza tym zdjęciem na, którym pokazujesz nogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, że właśnie o tej treści się nie wypowiedziałeś, bo liczyłam, że właśnie się o tej treści większość osób wypowie. Ale szanuję.
      Jednakże jeśli chodzi o same zdjęcia, to sądzę, to samo co Ty. Jednak to zdjęcie z nogą odkrytą najbardziej mi się podoba. Ale jednak każdy ma inny gust. :)

      Usuń
  7. Ciekawy wpis i bardzo ładne zdjęcia. Nie poddawaj się i każdego dnia bądź silniejszą osobą 😙
    Wesołych świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo. Mam nadzieję, że właśnie będę silna do końca tego roku, jak i ten następny. Całuję mocno, i ściskam. Aby dla Ciebie te Święta były cudowne, w gronie rodzinnym, pełne miłości :) :*

      Usuń
  8. To smutne o czym piszesz, niestety ludzie są przepełnieni zawiścią. Szkoda, bo sami siebie tym trują i dręczą innych przez własne kompleksy.
    PS fajna kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To bardzo smutne, i gdy pisałam wszystko i układałam w swojej głowie to miałam przekazać wszystko jednak to 'wszystko' to zbyt dużo. Więc cieszę się, że dałam radę,aby napisać cały ten tekst. To już niezmiernie wiele jak dla mnie.
      Żebyś wiedziała, że oni sami siebie trują! Według mnie również tak jest i dlatego umieściłam to w tekście we wpisie.
      Cieszę się, że tu zajrzałaś. Życzę cudownych Świąt Bożego Narodzenia!

      Usuń
  9. Ohhh widzę, że mamy tutaj hipokrytkę. Myślałem, że może faktycznie posiadasz w sobie coś jeszcze oprócz ubrań, makijażu i dobrego wyglądu, a tu jednak zonk. Piszesz bardzo wybujałe teksty, pseudo głębokie, nad wyraz patetyczne, żeby pokazać jak silną i inteligentną jednostką jesteś. Ale to wszystko co piszesz to jedno wielkie kłamstwo. xD Chciałem Ci pomóc, pokazałem gdzie błąd, a Ty usunęłaś mój komentarz. Gdybyś była taka twarda na jaką się kreujesz to powinnaś ładnie podziękować i się poprawić. Duma i falszywość jednak nie pozwala, co? Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie napisałbym tego, bo generalnie mam to w dupie, ale chciałem Ci pomóc, żebyś dotarła do osób dla których składnia zdania jest równie ważna co zdjęcia. Wzburzyło mnie jednak to co zrobiłaś, bo ma się nijak, do tekstów, które tworzysz. To internet, ale jeśli się już przed kimś otwieramy, to bądźmy szczerzy.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.