czwartek, 21 czerwca 2018

ZWYKŁY PORANEK

 Te toasty stały się bezsensowne, lecz jeżeli mamy pić za kogokolwiek to za miłość. Dziś rano obudziłam się całując czubek Twojego nosa i poczułam wielkie szczęście, że to mogło się wydarzyć i miało miejsce właśnie dziś- w pierwszy dzień lata. Zaparzając mocną kawę miałam na myśli tylko to by trwać w uścisku mojego największego serca do końca zachodu słońca, lecz szkoda zostawiać tak piękne godziny bez planu. Założyłam na siebie najlepsze ciuchy i pobiegłam na miasto, by kupić coś dobrego, od serca, na obiad i zbliżające się śniadanie. Przywitało mnie z rana rozgrzane słońce na moim policzku, który od szczęścia zarumieniony był już od piątej nad ranem. Czułam się rześko jak nigdy i swobodnie, bo leżałam naga w pościeli, gdy tuż obok było moje serce. Najpiękniejsze rozpoczęcie lata. Mało ludzi widzi w tym coś dobrego i znaczącego.
UMARŁAM DZIŚ NAD RANEM Z WŁASNEGO SZCZĘŚCIA- to się stało. Poprzewracałam mi w głowie sam fakt, że nie jestem sama. Uwielbiam ten zapach rumianku na ciele, który zawsze skrapla się pod prysznicem z ulubionym żelem pod prysznic jak rosa o poranku. Ta kawa przestała już tyle znaczyć co radość w tych pięknych niebieskich oczach. Wracając do mojego pójścia po pieczywo i inne składniki na obiad... oniemiałam. Tak dobrze nie czułam się nigdy. Mijałam mnóstwo ludzi po drodze, a oni patrząc się na mnie obdarzali mnie uśmiechem nie zdając sobie sprawy, że miałam ochotę wykrzyczeć z radości jakie mnie spotkało szczęście. To był zwykły poranek, lecz również i najlepszy jaki spotkał mnie w życiu. Zobaczyłam nad ranem najważniejszą dla mnie osobę i zasnęłam na chwilę. Zdałam sobie sprawę, że to nie sen, gdy wracałam do domu. Uśmiechnęłam się szczerze widząc balkon i okna domu, bo wiedziałam, że czeka. Otwierając drzwi ktoś mnie złapał i pocałował w policzek- to on. Był to jednak cud, a nie poranek. Zamknęło to moje powieki i chciałam pozostać w tym stanie. Czułam, że ludzie nie doceniają małych rzeczy, a raczej tych wielkich rzeczy i uczuć w małych drobiazgach. Ugięły mi się kolana jakbym miała upaść. Miłość złapała mnie w myślach za rękę. Poszłam do kuchni zrobić śniadanie. Tak po prostu. Jakbym wszystko trzymała w sobie, jak w pamiętniku. Widział to w tych moich oczach. Znów lśniły. "Każdy tych Twoich zielonych oczu mi zazdrości"- stwierdził, a ja roztapiając się w uczuciu i słowach podałam delikatnie do stołu. Po czym poszłam popatrzeć w lustro w łazience powtarzając sobie w myślach "Jakie Ty masz dziewczyno szczęście". Teraz wiem dlaczego. Dojrzałam w słowach i gestach to czego nie każdy teraz potrafi. Odleciałam. I wróciłam na ziemię. To był mój poranek, moje szczęście. Śniadanie do łóżka i miłość od samego rana.
BLUZKA






                    BLUZKA || SPÓDNICA || SZTUCZNE RZĘSY
A jak wyglądają Twoje poranki?

_______________________________________________

Ponad 790 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

13 komentarzy:

  1. Oddaj mi swoją figurę <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny look :) Pasuje Ci bo masz idealną figurę, ja wyglądałabym tak komicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba takie odważne najbardziej lubię.
      Nie ma co mówić jak się będzie wyglądać. Każda kobieta jest piękna. Wciąż sobie powtarzam mimo to w myślach, że chciałabym być grubsza niż jestem... jakbym nie była kobietą, haha :)

      Usuń
  3. Miłośc to najpiękniejsze uczucie na świecie ja też uwielbiam budzić się koło ukochanego. Nastawiamy budzik trochę wcześniej by móc chwile obok siebie poleżeć. Zwykle to on wstaje wczesniej by przynieść mi kawę do łóżka. Cudne poranki.
    Seksownie wyglądasz ;) ta spódniczka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz idealna figurę więc wszystko prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno,masz piękną figurę. Tylko Ci pozazdrościć.Pewnie jak jesteś na plaży w bikini to faceci oglądają się za Tobą;)... O a może dodasz kiedyś jakieś fotki z plaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będą. Również nie raz myślałam, aby dodać takie. Myślę, że nawet mam ładne miejsce. Dobiorę świetny strój kąpielowy i mam nadzieję, że wszystkim takie zdjęcia jak i wpis przypadnie do gustu. :) Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
    2. Widać,że jesteś odważną i zdecydowaną kobietą. Miło słyszeć, że już masz nawet pomysł na takie miejsce. Niestety dużo jest kobiet, które uważają że dodawanie zdjęć w bikini jest dla nich krępujące. Wg mnie nie ma w tym nic złego i niestosowanego. Ogólnie w naszym kraju kobieta w mocno wyciętym stroju na plaży budzi spojrzenia i komentarze. W innych krajach kobiety na plażach opalają się topless czy w stringach i to nie uchodzi za niestosowne. Czy będzie tak kiedyś również u nas..?

      Usuń
    3. Z pewnością z biegiem czasu i do nas to dojdzie. Jednak myślę, że to naprawdę kwestia długich lat. Jesteśmy bardzo zacofanym krajem. Również nie widzę nic złego. Tak jak nas ktoś stworzył to tacy jesteśmy i tutaj jest zawsze dopisane przez ludzi promowanie nagości czy cokolwiek podobnego.
      Ja się nigdy takimi rzeczami nie przejmuje, bo po co?

      Usuń
    4. Masz zupełną rację, że nie warto przejmować się tym. Ja nie uważam żeby było coś złego w tym że kobieta pokazuje trochę więcej ciała niż na codzień. W końcu jesteśmy wolnymi ludźmi. A czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek pójść na plaże nudystow?

      Usuń
  6. Jaką ty masz boską figurę, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama marzę o takich porankach. Takie niby zwyczajne gesty, ale to gesty okazują uczucie najbardziej szczere oraz prawdziwe.
    Inni o figurze a przekaz postu jest przepiękny! :)
    Być może kiedyś ja ze swoim ukochanym będę budzić się o poranku, spoglądać w jego czekoladowe oczy i myśleć "mam szczęście". Już tak myślę, choć jest trudno na odległość lecz własnie każdy jego gest sprawia, że jestem najbardziej szcześliwą kobietką na ziemi :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Moje poranki są bardzo monotonne..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.