wtorek, 10 lipca 2018

CO POWIEDZIAŁABYM SAMEJ SOBIE KIEDYŚ? | NA-KD.COM

Żebym się rzecz jasna nie bała marzyć, bo wcześniejsze moje pragnienia były tylko w śnie. Dziś powoli stają się one rzeczywistością, ale dzięki Bogu, że wzięłam się za wszystkie marzenia już kilka miesięcy temu. Nie przyglądam się niczemu, lecz staram się pracować na sukces. Idzie mi do prawdy dobrze. Powiedziałabym również tym zielonym oczom, aby spoglądały w czyjeś oczy bez zawstydzenia- bo jestem wielka, warta czegoś w tym szarym świecie. Wtedy czułam się mało dowartościowana. Chyba to mnie w życiu najbardziej gubiło. Te poranki bez słowa i tylko sen, który był moim przyjacielem. Dziś budzę się wcześniej by oddychać świeżym powietrzem, spoglądać na wschód słońca. Nie miałam pojęcia, że to tak piękny widok, który nakręca do działania. Jeśli nie masz okazji to wstawaj rano. Zaparzaj sobie kawę i poczytaj książkę przy wschodzącym słońcu. Uwierzcie mi, że to o wiele bardziej bajeczny widok niż zachody- od dziś pokochajcie te wschody, a nie zachody.
Powiedziałabym tej małej mnie również bym częściej się uśmiechała do ludzi, którzy idą obok mnie ulicą. Oni naprawdę są życzliwi i mili w większości lub mniejszości, ale są- zdarzają się. Nie wiadomo kiedy spotkamy kogoś kto obróci nasze życie do góry nogami. Może to sąsiad, który o tej samej godzinie co i ty wynosi śmieci? Nigdy tak nie pomyśleliście? No właśnie. Powiedziałabym również, że jestem bardzo silna i zawsze powinnam taką być, a nie grać przed innymi, bo to ważna cecha. Można chować czasem głowę w piasek, ale zawsze byłam za cytatem, że świat należy do odważnych. To wielka mądrość i prawda naszych czasów. Opowiadałabym również o tym by nie płakać za kimś kto odchodzi z mojego życia, bo to wyłącznie jego wybór. Że te noce są by marzyć i spać. Dzień to rzeczywistość. Każdy stara się nocą patrząc w gwiazdy wymyślić tę najpiękniejszą, lecz ja ją mam spełniać za dnia i tak codziennie.
Powiedziałabym sobie również jak piękny może być świat każdego dnia życia. Jak cudownie przeżywać każdy kolejny rok, w którym stajemy się starsi. Że czas tak szybko pędzi i niedługo nie będzie czasu na zabawę w piaskownicy. Mówiłabym po cichutku, żebym nie przejmowała się jutrem, bo żyje jeszcze tym dniem. A pojutrze? Wszystko może się zmienić, lecz nie to, że ŻYJĘ.









Mam dla Was specjalną ofertę! Wpisując kod natasza_official20 otrzymacie 20% zniżki do sklepu NA-KD.COM myślę, że naprawdę warto. Takie piękne rzeczy wyłącznie u nich w niskich cenach i dobrych jakościową tkaninach. 
Polecam!#nakdxpolska #nakdfashion

___________________________________________________________________
Ponad 790 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

3 komentarze:

  1. Człowiek uczy się na błędach, więc ja pewnie starałabym siebie przed nimi uchronić. Ślicznie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!:) Gdybym ja mogła coś sobie powiedzieć na pewno uchroniłabym się przed wieloma rzeczami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.