wtorek, 24 lipca 2018

JAK CZUĆ SIĘ LEPIEJ? | BINOGSPA | EFEKTIMA | QUILIBRA

Nigdy nie wiem jak poradzić sobie z upałem za oknem. Jak poczuć się świeżo i być uśmiechniętym już od samego rana. Ale znalazłam na to sposób...


_____EQUILIBRA____

Na zdjęciach znajdują się produkty ze sklepu equilibra, który chyba zachwycił mnie naturalnością. Składniki jakie są użyte do produkcji są jak najbardziej naturalne. Nie podrażniają skóry, świetnie się wchłaniają. Najbardziej moje serce skradła maseczka do twarzy oraz szampon do włosów. Moje zniszczone końcówki włosów stały się o niebo lepsze, niż wcześniej poprzez używanie zaledwie tygodniowej ich kuracji tym szamponem. Co wieczór zmywam mój makijaż płynem do demakijażu, który ma właściwości kojące, które są dla każdego typu cery, więc koją ją delikatnie i zmywają resztki makijażu z twarzy zostawiając ją świeżą jak po przemyciu wodą i mydłem. 






     
  ______BINGOSPA_____

Nie myślałam, że tak dobre produkty znajdę w BINGOSPA. Była to pierwsza paczka jaką dostałam. Pierwsza jaką miałam przyjemność testować. Wszystkie produkty przeszły moje najśmielsze oczekiwania.
Krem przeciwzmarszczkowy, który zamówiłam dla mamy jest też dobrym pomysłem na prezent dla bliskiej dla nas osoby. Mojej mamy skóra na twarzy wygląda bardzo dobrze. Po kilku dniach widać zniewalający efekt odmłodzenia. Sprawdza się jak najbardziej tak jak napisane było na opakowaniu czy stronie sklepu.
Maseczka z glinki jest moim zdaniem dobra dla każdej nastolatki, która ma problemy z cerą. Nie ma reguły czy to cera sucha czy przetłuszczająca się- sprawdza się na każdej. Moja przygoda z nią nastąpiła już prawie dwa tygodnie temu i wciąż jestem zadowolona. 






______EFEKTIMA_____

Miałam okazję do testowania olejku konopnego od EFEKTIMA, który nawilżył moją skórę oraz końcówki włosów. Nie jest tłusty co jest dodatkowym plusem tego produktu. Z naturalnych składników. Dał mi wielkie nawilżenie, oraz blask naskórka. Przez co na plaży moja skóra wygląda na zdrową i pełną nawilżenia. Myślę, że to świetny pomysł na prezent urodzinowy dla mamy, czy babci.
Sprawdza się dla każdego typu skóry. Nie ma żadnych przeciwwskazań do używania go w każdym wieku. 




______________________________________________________________________________
Ponad 790 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

Ponadto musisz koniecznie dołączyć do osób obserwujących mój instagram: natasza_official!

5 komentarzy:

  1. Warto poświęcić chwilę dla siebie w tygodniu :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko okej, ale przecież te produkty sa nienaruszone, zamkniete foliowo, a ty piszesz ze pomogły twoim włosom. Szanujmy się..

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie spróbować tego olejku konopnego!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.