piątek, 7 września 2018

ODROBINA MIĘTY NA KONIEC WAKACJI

#nakdfashion #nakdxpolska
Zmieniałam jedynie ciuchy w torbie podróżnej; elegancje i kończące się na totalnie luźnych. Schowałam również kilka ciepłych słów do torby oraz mój niezastąpiony aparat, który pozwolił uchwycić mi wszystko tak jak faktycznie wyglądało. Właśnie to spowodowało u mnie wielki zachwyt naszym krajem. Smak kawy i porannego śniadania w hotelach do tej pory czuję na moich ustach. Zwłaszcza pobudki,które wcale nie były wtedy dla mnie męczące. Cieszyłam się na nadchodzące wyzwania dnia. Co pragnęłam - sobie ufundowałam. Myślę, że to również prawdziwa magia tych wakacyjnych dni by mieć wszystko to co się zechcę. Jeziora do tej pory mówią na głos moje imię, a w górach odbija się mój śmiech. Nie można dostać większej nagrody od losu niż możliwość spacerowania alejkami w kwiatach róż, tulipanach i innych równie fantastycznych roślinach. Przebieranie nowych to szpilek dawało wiele radości. Gdy teraz patrzę na każdą sukienkę jaka miała okazję być ze mną w te dni to mam łzy szczęścia w oczach. Każda z nich teraz ma pewien sentyment dla mnie.
Mój sierpień jak co roku zaskoczył wszystkich. 9 sierpnia- dzień moich urodzin stał się również rocznicą, ale czego to wyjaśnię następnym razem. Chyba do tej pory w to nie uwierzyłam sama. Więc już musicie sami wiedzieć jak to było spektakularne i ważne. 

A moje stopy od tej pory tańczą ja oszalałe na plażach. Z kubkiem herbaty każdy widzi mnie roztańczoną wśród tych krajobrazów. Po prostu przeżyłam coś pięknego w dwa miesiące. Teraz to lato należało do mojej osoby. Niech następne również czymś mnie zaskoczy. 










NA-KD BUTY |  NA-KD JEANS | NA-KD T-shirty

_________________________________________________________________
Ponad 790 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

8 komentarzy:

  1. Woooow ale ślicznie! Buty genialne:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, buty mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest obłędna najbardziej chyba spodobały mi się spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Buty najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wolny czas przyniósł Ci tyle dobrego. Ze sprawił uśmiech na Twojej twarzy i dzięki niemu zyskałaś ogromne pokłady radości i dobrego nastawienia. Pięknie się patrzy na zadowolonych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych cudownych nóg!

    http://jolkens-blog.blogspot.com/2018/09/first-date-krok-po-kroku.html - zapraszam na nowiutki post o hybrydach! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.