niedziela, 16 maja 2021

Wydałam książkę pt. "Dalej nie pamiętam"!

 


Spełniłam swoje największe marzenie! Napisałam książkę, coś swojego, coś bardzo osobistego, swój pamiętnik przelałam na papier, swoje słowa, miłość, emocję. Cieszę się ogromnie, że macie możliwość przeczytania o mojej historii, która nie była usłana różami, a wręcz kilkakrotnie była bliska zakończenia poprzez chęci odebrania sobie życia. Nigdy nie przyznawałam się do tego, że jestem uzależniona od seksu, że ma on dla mnie tak wielkie znaczenie w moim życiu. Nie potrafiłam wytrzymać dnia bez uniesień seksualnych, więc można się domyśleć tylko, że wciąż wchodziłam w nowe związki. Podstawą zawsze był dla mnie dobry seks relacji, który niejednokrotnie przysłaniał mi inne kwestie. To jest choroba, z którą nigdy nie myślałam, że będę mieć do czynienia. Ta książka pozwoliła mi się otworzyć na świat. 
Książkę możecie kupić aktualnie w promocji wchodząc w link podany poniżej: 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.