poniedziałek, 2 października 2023

DIETA z MÓJCATERING.PL

Jako osoba niezwykle zapracowana w ciągu dnia często zapominam o spożywaniu posiłków. Potrafiłam nic nie jeść nawet cały dzień, bo po prostu brakowało czasu na przygotowanie posiłków. Znacie to? Praca na pełen etat prowadząc swoją działalność jest niezwykle czasochłonna i przy tym stresująca, a to niezwykle ważne, by mieć czas na porządne posiłki, które są odpowiednie kalorycznie. Dostarczając do organizmu witaminy i białko myślimy o wiele lepiej, łatwiej przychodzi Nam podejmowanie decyzji w Naszej firmie. Z pomocą w moim chaosie w życiu prywatnym i w pracy przyszedł Catering, który zachwycił mnie od pierwszego posiłku jak i dał mi dodatkowy czas na pracę i inne zajęcia. Posiłki są różnorodne i niezwykle pysznie przygotowane. Miałam za sobą testowanie już kilkunastu cateringów, ale ten od https://mojcatering.com.pl skradł moje serce pod każdym względem. 


Na moim instagramie @natasha_wojtyniak pokazałam w formie filmiku każdy z posiłków przygotowany specjalnie na cały mój pracowity dzień. Jest to ogromna wygoda, bo najczęściej w ciągu dnia jestem w rozjazdach, a dieta jest na tyle wygodna, pakowana w sterylne pudełka, że jedzonko smakuje i je się z przyjemnością nawet w przerwach w podróży samochodem. 

Zbilansowana dieta do zamówienia na stronie https://mojcatering.com.pl/miasto/dieta-lublin/













________________________________________________________________________________

Dołącz do ponad 12 tysięcy osób obserwujących mnie na Instagramie! 
@natasha_wojtyniak



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.