środa, 31 stycznia 2018

CHCIAŁAM MIEĆ NAD SOBĄ KONTROLĘ


"Bardzo ciężko jest opanować emocje i postawić na spokój. Jeśli kiedykolwiek myśleliście czy coś jest z wami nie w porządku, to odpowiedź jest jedna: COŚ MUSI BYĆ NIE TAK."
Robisz sobie herbatę. Tą co zwykle- malinową, swoją ulubioną. Masz bardzo dobry humor z rana,bo co by mogło iść nie tak? Za oknem świeci słońce, a kiedy jest taka pogoda, to wystarczy się tylko uśmiechnąć. Jednak zabrakło cukru, fatalne. Pierwsza lepsza osoba machnęłaby ręką i zrobiła sobie swój gorący napój bez słodzenia. Jednak już wtedy ciśnienie wzrasta i zaczyna się dzień, który nie będzie już dniem radosnym i pełnym szczęścia. Każda rzecz, która nastąpi później nie po danej myśli będzie tylko krokiem ku złości i agresji. Nie wiem dlaczego tutaj to piszę, ale czuję, że muszę. Nic nie jest niemożliwe. Wszystko należy brać pod uwagę. Dowiadujesz się momentalnie później, że dziś się nie odbędą zdjęcia, które miałaś dodać na bloga. Obiecałaś coś dodać, a tutaj znów nie wyjdzie. Ktoś opanowany po prostu by przeanalizował co zrobić, ale jednak ty postępujesz inaczej... Wpadasz w wielką złość. Nie można tego powstrzymać, bo to w siedzi głęboko w głowie i po prostu wulkan, który drzemie w końcu da znać o sobie. Dzisiaj dzwonił, znów przyjdzie. Ręce się trzęsą, a w myśli obijają się po głowie. Tutaj jest problem. Nie ma co mówić, że nie. Kiedyś chciałam nawet być psychologiem. Teraz- wiem, że problemem byłam ja sama, i chciałam mieć nad sobą kontrolę. Nie mogę czasem siebie opanować. Moje emocje są absurdalne tak samo jak zachowania. Czuję, że jest źle. Większość ma umiejętność panowania nad sobą. Ja jestem erupcją, która wybucha. Nic więcej. Nie chcę taka być, a jestem. Wszystko sprawia, że jestem rozzłoszczona do granic. Mam problem, przyznaję. Wściekłość u mnie jest wrogiem moich myśli.

"Zastanów się, o ile częściej cierpisz z powodu swego gniewu i żalu, niż z powodu rzeczy, które wprawiają cię w gniew i wzbudzają żal"

BUTY- CLICK
KOLCZYKI- CLICK


SWETER- CLICK
PŁASZCZYK- CLICK
KOLCZYKI- CLICK
BUTY- CLICK
BIELIZNA- CLICK
_____________________________________________________________________
Ponad 780 osób lubi nas na facebook'u! Ty również możesz do nich dołączyć!

13 komentarzy:

  1. Ja jestem osobą, która bardzo szybko się denerwuje :(
    Piękna jestes <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Musiałaś być bardzo zdenerwowana pisząc taki wpis. Nie martw się, i ja również często pogadam w złość z byle powodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie byłam zdenerwowana. Prędzej byłam poruszona faktem co się ze mną dzieję,bo było to dla mnie straszne i nie do pomyślenia.
      Dziękuję za komentarz i miłe słowa :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia! Ja również mam ten problem i zdaje sobie sprawę jak trudno było Ci napisać o tym na blogu. Jesteś wielka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich komentarzy warto pisać, i warto było się również otworzyć. Buziaki!

      Usuń
  4. Podziwiam za odwagę, że piszesz swoje takie prywatne myśli. Myślę, że to trochę Ci pomaga, jak tak wylejesz swoje cierpienie... współczuję. Nie masz czasem chorej tarczycy ? Wiem coś na ten temat, ponieważ sama choruję.
    Pozdrawiam Cię :)
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zacznij pracować nad swoją samo kontrolą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem także mam z tym problem, więc rozumiem.. :(

    http://nataliapoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj coś o tym wiem, też jestem wielkim nerwusem, ale ciągle nad sobą pracuje.
    Człowiek całe życie coś poprawia w swoim zachowaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. krótki, ale treściwy post. masz rację, nie da się mieć nad wszystkim kontroli, chociażby się chciało. to niszczy człowieka.
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno nie jest to dla Ciebie łatwe pisać o sobie, jednak może ci to trochę pomoc. Ja tez trochę taka jestem, szybko się irytuje i denerwuje :(
    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, a co do postu, to masz rację, łatwo wpaść w złość i irytacje, najgorsze jest wtedy to co dzieję się z nami.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.